Afscheid

29 maart 2023

In de laatste vergadering van het Algemeen Bestuur van Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier op 27 maart is afscheid genomen van vertrekkende bestuursleden.

Kees Stam en Piet Oudega verlaten de fractie van PvdA HHNK. Zij hebben zich beiden vele jaren ingezet voor het schap.

Kees Stam is gedurende 2 bestuursperiodes dagelijks bestuurder geweest met de portefeuille Waterveiligheid en Wegen. In de laatste periode was hij algemeen bestuurslid. Hij was lid van de commissie Water en Wegen. Kees heeft met zijn enorme ervaring en dossierkennis een waardevolle bijdrage geleverd aan HHNK en de fractie. Kees stond ondermeer aan de wieg van de realisatie van de Hondsbossche Duinen en de wegenoverdracht naar de gemeenten.

Piet Oudega begon als steunfractielid en fractiesecretaris. In de afgelopen periode was hij lid van het algemeen bestuur en de commissie Bestuur, Middelen en Waterketen. Als zeer ervaren en intelligente bestuurder heeft hij het werk en de inbreng van de fractie naar een hoger niveau getild. Piet keert terug in de nieuwe bestuursperiode als steunfractielid.

Cornelis Bellis en Elbert Volkers waren in de afgelopen bestuursperiode beiden steunfractielid. Hun inbreng is zeer gewaardeerd. In kleine kring zal de PvdA de heren danken voor hun tijd en inzet voor ons mooie waterschap.