Nodigt u ons uit?

12 maart 2020

Nodigt u ons uit? We komen graag over ons mooie waterschap vertellen.

Hoewel de waterschappen de oudste democratische instellingen van ons land zijn, was er tot voor kort niet erg veel aandacht voor. Dat is hard aan het veranderen in deze tijden van klimaatverandering, droogte en wateroverlast. Ook het voorkomen van microplastics en andere verontreinigingen in het water zijn recente thema’s, die bij de waterschappen volop aan de orde zijn.

De PvdA fractie in Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (HHNK) wil graag de inwoners van het werkgebied bij dergelijke discussies betrekken. Een mogelijkheid daarvoor is om een inleiding te houden tijdens een ledenvergadering of een andere bijeenkomst die zich daarvoor leent.

U kunt ons hiervoor altijd benaderen. Wij horen graag van u!

Marjan Leijen [email protected]

Fijko van der Laan [email protected]

Kees Stam [email protected]

Piet Oudega [email protected]

Naschrift: uiteraard begrijpen we dat de maatregelen rondom het corona virus momenteel een bijeenkomst op korte termijn in de weg staan, maar het aanbod blijft!

Elbert Volkers, Marjan Leijen, Kees Stam, Piet Oudega, Fijko van der Laan, Cornelis Bellis (van links naar rechts)