Word jij kandidaat voor het waterschapsbestuur?

11 juli 2022

Op 15 maart 2023 zijn de waterschapsverkiezingen. Ze vinden tegelijkertijd plaats met de verkiezingen voor de provinciale staten. Word jij kandidaat?

Maatschappelijke opgaves

Waterschappen spelen een steeds belangrijkere rol in de verschillende maatschappelijke opgaves zoals klimaatadaptatie, energietransitie, circulaire economie, bodemdaling, biodiversiteit. Water en bodem worden nadrukkelijk sturend in de ruimtelijke ordening en dat vraagt een grotere inbreng vanuit het waterschap aan de voorkant van ontwikkelingen.

Verkiezingsprogramma

Er wordt gewerkt aan het verkiezingsprogramma, waarin de groene en sociale kijk op deze opgaves staat beschreven. Wil je daarover meepraten? Stuur dan een berichtje aan [email protected].

Kandidatenlijst

PvdA HHNK wil een mooie en diverse kandidatenlijst, die inwoners uit het hele werkgebied (vanaf Amsterdam Noord tot en met Texel) vertegenwoordigt.

Tot 1 september kan er gesolliciteerd worden bij het bestuur van het PvdA gewest Noord Holland. Lees er hier meer over.

De PvdA HHNK wenst iedereen een hele mooie zomer toe!